Viruset är borta!

Johannes lyckades få bort viruset tack gode gud. Vi trodde att de var kört för datorn men tillslut löste de sig:) Var tydligen ett jätte farligt virus, farlighetsgrad 9 av 10. Så jag är rätt jävla glad. fick väl de från någon blogg, antagligen typ dessie! haha!

Idag har jag iaf umgåts med mamma, vi kollade på stan och sen fixade vi linser och nya glasögon till oss båda<3 Sen stack jag med bästa vän till smebacken, vi handlade lite till vattenpipan haha. Sen åt jag och stack vidare till alex. Vi hade mysigt.

Sen kallade träning, kvällsmat och dusch och nu sitter jag här helt slut. Inget inressant att komma med. Förlåt!

Imorn blir de iaf lite kalasande, kul! Alldeles för länge sen! Dock lite att dricka så jag inte förstör allt träning:)

See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0