Västerås.. igen

Imorn sticker jag och min andra hälft iväg till västerås igen.. Hans fiskar har äntligen kommit och självklart ställer jag upp på att följa med. Fastän vi var där i söndags. Men jag vill kolla på min efterlängtade väska vilket jag aldrig hann i söndags då de stängde redan vi fyra. Sen vill ja handla massa fina saker hit hem.

De som är måsten är iaf en rull gardin, två små bord, örngott, och möjligvis panelgardiner.


Två av dessa blir de, då byrån i hallen ÄNTLIGEN ska säljas, eller ah bort ska den iaf och hoppas att någon är intressead. Dessa bord kommer då stå i hörnet på köket och våra söta råttisar och hamster kommer bo där! Känns skönt att hallen kommer bli stor och fin igen! Och de betyder att mina fina tvättkorgar (har dock bara en sålänge) kommer få vara där och se söta ut!

Men finns mycket mer vi skulle behöva. Dock drygt att mina pengar inte räcker till allting. Vill ha en ny matta (vi har en vit vilket betyder att den typ är brun nu) jag vill ha en likdan fast svart. Ska fixa text till vår tv-bänk också, kommer bli grymt haha. Sen vill jag ju måla lite på väggarna och persienner måste skaffas(dock omöjligt då vi har konstigt mått) Måste bestämma om jag bara vill köra i svart och vitt i vardagsrummet eller någon annan färg?

Men babblar så mycket, men de är bara för jag har så många idéer. Längtar till sommaren då projekt  balkong sätter igång, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0