Tjejkväll.

Sry för dålig uppdatering men kom aldrig in här igår kväll så sket it.

Efter jag duschat hämtade pernilla och adina mig, vi stack till adina och bakade kanelbullar, dock smakade dom inge kanel.

Efter de stack jag och pernilla och rastade hennes hund sen hämtade vi louise. Vi köpte mat grönsaker dipp banan och glass och hyrde film samt att jag hämtade ut mina väggord(visar bild när dom sitter uppe). Sen stack vi hem till mig och kolla på filmen(bröderna karlsson, den var bara dryg) sen gjorde vi friterade bananer och åt de med glass, första gången jag gjorde de och de blev asgott! Sen stack dom och jag låg i soffan och saknade min kärlek..


De där blev tillslut våra friterade bananer!

See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0