Helt färdig

Idag har jag slitit.

Vi stack till västerås och storhandlade på ikea. Köpte ny kläd rulle grej till walkincloset, nya gardiner till himmelsängen och vardagsrummet, nya handdukar, två nya bord, nytt täcke (vi har haft dubbeltäcke, men som har vart mindre än ett vanligt. så nu fick vi äntligen ett på 240x220), nya ljus, nya örngott, nytt duschdraperi, nya toalettborstar och säkert nå mer men minns inte riktigt.

Sen stack vi vidare till djurmagasinet där vi hämtade våra pirayor, äntligen! Sen köpte vi råttmat och medel till vattnet i akvariet. Sen drive in på donken och hem.

Packade upp allting och så, sen stack hannes till jobbet och jag stack med pernilla hem till adina. Sen stack vi hit igen och började med allting. Blev asbra och hann precis klart innan hannes kom hem:D

Vi hann även äta korv och kebab haha! Snacka om att köra stenhårt på gymmet. Men helt klart värt de då jag hade en underbar dag/kväll med bästa vän.

Btw så kom mitt kära handelsbanken kort idag, såååå nöjd<3

denna underbar bild är på kortet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0