Gårdagen

Jag och johannes stack till västerås igår, skulle in på monki men gick inte att komma in i parkeringshuset så vi sket it, jag hade asont i magen också så vi åkte till erikslund. Vi köpte guitar hero 5! Vi tänkte först köpa warriors of rock men johnny var med på gh5 så de fick bli de.

Direkt när jag kom hem sminkade jag mig och stack och firade emelie som fyllde 21:) Fikade och snackade.

Sen åkte jag o bästavän och handla mat och chips och så sen hem till mig och började dricka.

Hade en helt underbar kväll med min bästa vän och karl. Vi spelade, rökte vattenpipa, sjöng osv!

Nu är jag typ bakis, men ska strax städa för ikväll kör vi igen!

See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0