Dålig dag

Börja med att jag gick upp och åt frukost, somnade sedan om, hatar att sova middag för man blir så slut. Sen laga jag iaf mat och fixa lite här hemma. Väckte hjärtat också.. Sen stack han till volvo och jag var hemma tills pernilla hämta mig och vi stack till adina en vända. Sen blev träningen inställd för johannes var ej klar i tid, dock joggade jag ute i 10 min som uppvärmning sen gjorde jag några mag och ben övningar hemma istället.

Ställde mig sedan vid köket och gjorde lite tacos, eller ah typ iaf, utan bröd:) Riktigt gott.

Och förutom att de vart en seg dag så fick jag 4728567832678432 virus på min dator så blir nog inte så många uppdateringar förens den är fixad. Bjuder på några kul cambilder

Finn ett fel haha

Pernilla ser ut som far sin hehe

Och lousie ser ut som sin

Alex skulle vara en fin brud

Men jag skulle vara finare, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0