6/1-11

Vaknade 9 av att klockan ringde. Men snoozade i 1 timme. Var helt slut. Sen upp vi tio och käka lunch för skulle träna vid 11, och hade ingen frukost hemma.

Körde hårt på gymmet med hannes och wänni, kommer få en hemsk träningsvärk i mina triceps och i min mage.

Efter de städade jag åt djuren och åt oss. Och johannes stack till jobbet. Så jag hoppade in i duschen sen lekte jag med min bästa vän. Vi såg streetdance, den var asbra! Åå önskar att man kunde dansa hah!

Sen har jag bara lökat framför datorn och tvn och ska läsa lite i solo för börjar någon film vi 21 som jag vill se.

Sen vi tio kommer baby hem...

var lite sur för de rann blod ur näsan och sen kom de i munnen, bläää. jag trodde mensen skulle komma ut där nere, men tydligen inte??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0