16/1-2011

Fullt ös har de vart idag känns de som. Fastän jag inte vet vad jag gjort riktigt.

Började med att jag vaknade 12. Gjorde frukost. Satt sedan vi dator och vi 14 började jag göra mat. Gjorde chiliconcarne till mig och hannes till kvällsmat. Sen började jag göra min lunch och på matschemat stod de pyttipanna. Efter de kom louise och vi taggade till för att spela innebandy. Sen kom jag hem och baby skulle sticka. Men följde med han ner till bilen så tog jag seaten och åkte till mor o far och lämna den och tog hyundaien med mig hem.

För imorn imorn imorn ska jag och min bästis ha en bästis dag och vi ska åka till västerås och handla, ska bli askul<3

Har inte så mycket att säga just nu då jag måste in i duschen sen äta lite chiliconcarne!!!


See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0