Stessig dag

Gick upp 8.00 och gjorde tonfisk sallad.

Fyllde flaskan med vatten och gick till mamma och lämnade salladen.

Gick en sväng sen gjorde jag frukost.

Åt frukost och satt vi datorn sedan gjorde jag frukost till baby.

Stack iväg på möte.

Åkte och hämtade upp baby direkt efter mötet och vi stack och gymma.

Släppte av baby efter gymmet och åkte och hämtade mamma och maten.

Åkte till avesta och skulle fixa ny nyckel. Shoppade även en shortsdress, strumpor, strumpbyxor, nagellack, nagelpenna, gräddfil, godis, tortillamix, och lite badskum osv.

Åkte hem och lämna av mamma.

Lastade av alla saker i lägenheten och pernilla hämta mig.

Vi lämna dipp till johannes och hämta ut paket sen hem till mig.

Nu har hon åkt och jag sitter och tar de lugnt framför datorn och ska snart äta!

Saknar mig kärlek.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0