Domnat ben

Skulle precis in i köket och dricka de sista vattnet och ta ett piller men såklart somna benet så kommer inte upp ur soffan så tänkte fördriva tiden med att berätta om gårdagen<3

Började med att jag vaknade och nörda, men bestämmde mig för att lägga mig i  sängen igen med min sötis.

Sen plinga de på dörren och där stod en gubbe med blommor inslagna, undra vem de kunde vara ifrån och tro de eller ej så hade faktiskt mitt hjärta skickat dom! <3 Världens finaste rosor och världens finaste meddelande! Så kär:)

Sen kröp jag ner i sängen igen och somna, vaknade 14.15, inte bra då vi skulle vara på gymmet 15.00 så vi blev såklart sena.

Sen drar vi och handlar lite alla hjärtans dag present till mami och papi sen lämna de.

Sen hem snabbt och duscha och käka sen hoppa vi in i vofflan och drog till västerås, kollade på trassel 3d. Underbar film och ett underbart slut på dagen..

Jag älskar dig Johannes<3
Tack för världens bästa dag

Kommentarer
Postat av: adina

jag skrev med dig som länk på min blogg, hoppas det är okej annars får du säga till :)kram

2011-09-20 @ 22:35:08
URL: http://frokenadina.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0