Val

Idag ska man bege sig till Per-ols skolan och rösta!! Ja är väl inte direkt insatt men vet vad jag ska rösta på men tänker inte säga de=) Alla har sin åsikt och låt de vara så.

Jag vet iaf vad jag tycker och vad jag vill! Enkelt..

Men rösta på mona muslim


Aja nog snack om de.

Igår var de förfest här, helt okej sen blev de gm.. inte helt okej men ändå.

Idag har vi hunnit skura golven städa och fixat dit hyllan igen. Blir besviken på folk som beter sig illa och förstör och inte åtgärdar de. Men vad ska man förvänta sig? Onödigt och orkar inte bry mig i falska människor som ljuger konstant.

Och en grej, jag hatar verkligen folk som ljuger om att dom har ont i magen, blir så jävla förbannad de är liksom inget att ljuga om, speciellt inte för sina vänner. Speciellt inte av folk som vet hur kass min mage är. Jag tycker verkligen synd om dom som får ont i magen och måste hem för jag vet hur de är. Sen får man reda på att de är lögn bläää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0