USA

Seriöst så är jag grymt sugen på USA. Blev inte bättre när linda sa att hon skulle dit. Jag vill in på min älsklingsbutik och spendera tusenlappar. Och eftersom man är arbetslös och livet suger så känner jag att jag måste göra någonting... Dock har baby så svårt att få ledigt. Men kan ju alltid tjata och tjata och hoppas! Vill träffa min faster också, som bor där. Hann ju knappt träffa henne nu när hon var här för jag har så bråttom sen kom hon ju aldrig till fagersta igen:(

Sitter och drömmer mig bort bland flyg och hotell. Men nu ska jag ta och drömma vidare och förhoppningsvis sova för imorn ska jag kolla på bert-den sisteoskulden som börjar 10.10 och efter de familjehemligheter. Och innan de måste ja hunnit städa och promenerat.

See you lele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0