Tom...

Finns ingenting i mig nå mer, inga känslor ingenting. Jag förstår inte, helt tom. Jag letar och letar men känner ingenting, är de förmycket att handskas med? Jag orkar väl inte just nu, blivit immun mot allt..

Aja idag har jag vart ute och gått, sen hoppade jag in i duschen, varför är de så skönt att duscha när man bara får göra de i fem min? Skyndade iväg mig och hämtade mamma, vi drog på stan och jag köpte äntligen träningsskor! Skööönt! Assnygga var dom med:) Sen följde mamma med som sällskap när jag skulle handla mat för månaden, vågar inte göra de själv. Sen hjälpte hon mig upp med kassarna<3 Sen var de bara skynda och packa upp sen hämtade adina mig för vi skulle lyssna på något på hotellet:P Efter de har jag bara lökat här hemma, och inte tänkte jag väl på att kolla på oth s.7 på dom avsnitten jag missat eller gossip girl? Men tur har jag en hel helg att spendera framför de.

Har somsagt inga planer alls i helgen förutom att köra mami och papi till bruks imorn för dom skulle på nå dansbandssak!

Ryggen och nacken kliar nå förskräckligt med. Men vad ska man göra åt saken? Inget!

aja nu ska jag äta revbensspjäll, kyckling och potatissallad!!! NOMNOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0