Söndag!

Sista dagen på veckan, tiden bara flyger iväg.

Just nu är jag hemma själv, hannes var sjuk men stack till jobbet ändå, dum som han är=) Har jag tur så kommer han hem tidigare;)

Idag har jag inte gjort någonting alls i pricip. Typ städat vart till mamma en vända och lämnat bilen sen mest lökat och myst med en sjuk hannes!

Jag tycker de är skönt att tiden flyger förbi, för om två veckor åker jag och älskling ner till sharm el sheik, egypternas las vegas. Låter hur grymt som helst och vi ska bo på ett underbart hotell. Ser verkligen emot dessa två veckor vi ska spendera där nere! Så i veckan ska jag förhoppningsvis till västerås och eskilstuna och köpa lite underbara sommarkläder som är på rea. Är i stort behov av en ny bikini! Här kommer en bild på hotelet!

See you lele! För nu ska jag nog ta mig i kragen och kolla på vampires sucks sen lite oth! Men först...POPCORN


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hellooo!!. hur har du det idag då?,ha det häftigast

2010-09-28 @ 11:17:35
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0