Onsdag

Onsdag idag och har fått mycket gjort..

Började med morgon promenaden och piltes efter de. Sen dax för frukost då de blev havregrynsgröt med banan och nyponsoppa med medicin;) Sen duschade jag och fixade mig och drog till jobbcoachen! Efter de hämtade jag hannes och vi fixade ett pass till han. Sen drog jag till smycka, lämnade in min laila bagge ring för den gått sönder och armbandet. Fick välja vad jag ville eller ta pengarna, jag tog en ny laila bagge ring haha oavsett hur mycket jag klagar så kunde ja inte låta bli, men denna kommer iaf inte få färglåssning på framsidan eller gå av. Sen valde jag ett thomas sabo armband med en berlock=) Och fick 204 kronor tillbaka(hundra kronor förmycket) =) Sen drog vi till pickaboo där vi handla snus och dörrmattor, fick även där billigare, dock bara 40 kr haha!

Efter de stack jag hem och städade och börja färga håret! Blev väl helt okej, eftersom jag hade världens fetaste utväxt så fick den bli mörklila eftersom jag vägrar färga svart igen!! Sen har jag lökat och kollat på kungarna av tylösand(?) haha pinsamt...

Dock blev de inte gym idag för jag var slö så får bli torsdag och fredag ist^^

Och imorn har jag möte på af om när pengarna kommer=)=)=) Sen massa fix..

Aja glatt inlägg fasten min sura min syns från 57483967m håll. Men vad ska man göra? Litar inte på någon nå mer, de är för riskabelt...

älskade ring

nagellack!! bästa bilden av alla 5784 haha! svårt att ta krot på naglarna ju haha

och mitt älskade armband!

 

SEE YOU LELE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0