Nya träningsskor!

Ja som sagt så köpte jag nya träningsskor, testade dom idag på morgonpromenixen och på gymmet, helt udnerbara! Och snygga med. Kan somsagt inte ha fula träningsskor;)

Men riktigt nöjd över mitt köp, helt klart! Här är dom!!!

Nu sitter jag i min ensamhet och försöker lösa mina ppiller problem. Någon som äter trinovium och vet hur jag ska göra? Hoppade över mensen, slutade innan sista raden och började på en ny karta, men eftersom vi ska åka utomlands så vill jag inte hoppas över den två månader i rad utan denna gång tänkte jag bara skjuta en vecka för då blir de bra, men till problemet. Började på en ny karta och nu har jag slutat efter första raden och äter sista raden, men läste att man inte kunde göra så med trinovum? Så frågan är om jag ska börja på mina nya ppiller när mensen slutar eller fortsätta på kartan där jag sluta? ÅÅÅ orkar inte dra till um på måndag....

 

aja nu letar jag resor, och en fråga till. Någon som vet inom hur lång tid innan man reser som man måste ta spruta mot gulsot?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0