Mys-fredag

Ja jag spenderade hela dagen med min älskling, var så länge sen vi gjorde något ensama så de var underbart. Började iaf att jag gick ut och gick sen körde lite pilates och kollade på bert! Sen började familjehemligheter så väckte baby så kollade vi på den. Sen började vi storstäda lägenheten, underbart! Efter de blev de dax för gymmet. Sen duschade och badade vi<3 Efter de drog vi till pernilla och andré och kikade på deras svarta kycklingar. Sen blev de hem och äta och mysa och efter de la vi oss i sängen i mörkret och höll om varandra, perfekt avslut på en underbar dag<3

Aja idag blir de fullt ös. Först städa diska och tvätta. Sen till systemet och kanske smycka och sen handla till mamma och pappa. Sen lämna de hos dom för dom kommer hem imorn tror ja<3 Sen ska jag färga håret och frågan är om vi hinner till västerås. Sen dammsuga sen fixa sig och dra till johannes föräldrar på middag sen ner till västanfors och kolla när hans bror spelar, blir nog en helt okej dag!



See you lele!

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, cool blogg du har :).. puss puss

2010-09-04 @ 20:12:50
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0