Måndag

Jag HATAR måndagar, de får mig jämt på skit humör! Jag har nog aldrig vart glad en måndag jag vaknat upp och den slutar jämt i kaos! Men har iaf vart på morgonpromenad sen åt jag havregrynsgröt med bär samt nyponsoppa med medcin! Sen kollade ja på tv och väntade på hannes så vi kunde dra till gymmet, men somnade så kom iväg först halv 5 typ. Sen tränade vi sen drog vi till intersport och kollade på nya träningskläder, kollade in yrkesakademin sen hämtade jag pengar och stegräknare hos mami. Mitt laila bagge halsband gick somsagt sönder, så nu har jag fått lämna tillbaka alla mina studentpresenter..... Usch

Aja nu lökar jag och ska strax lägga mig. Imorn ska jag försöka gå upp med johannes vi 5, sen ut och gå sen äta frukost. In i duschen sen bege mig mot yrkesakademin sen åker jag till linde för en ryggtavla. Efter de åker jag hem och hämtar hannes så åker vi och hämtar louie i solvarbo, sen får jag äntligen komma hem o sova! De kommer vara efterlängtat!

See you lele

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe varsegod. ja det hoppas jag med :) :)

2010-09-20 @ 21:26:39
URL: http://badname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0