Girlsnight

Vaknade upp vi 1 någongång. Låg kvar i sängen till två och kramades med min sjukling. Vi kika lite resor och skit så nu är allt klart, 15 dagar i egypten! Kommer bli underbart<3<3

Sen kom mitt leende, som jag letat, men har man en underbar karl som jämt säger gulliga saker och försöker få mig att må bra så är de klart att leendet kommer fram. Sen var jag helt klart glad för att vi skulle ha tjejkväll. Vi kollade på my sisters keeper(underbar film) sen i love you phillip morris(inte alls underbar). Sen massa snack och cow and chicken och dom stack för ca 40 min sen. Så nu ska jag väl glo på tv och försöka sova för klockan sex kommer min kärlek hem och kramas! UNDERBART.

Btw så fick jag hem mina 30 par lösögonfransar igår, kanon! Nu väntar ja bara på min jacka!

Blir förhoppningsvis avesta imorn där de ska inhandlas massa saker till egypten

See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0