Fredag

Shit vad dagarna går, hänger inte med haha! de är som jag bara lever varannandag^

Idag blire iaf gym alldeles strax sen ska jag övertala johannes till att hyra en film men ska vi städa städa städa, nej men har skjutit upp dammsugning av hall och kök samt skurning av hall och kök i nu en vecka typ, och måste köra saker till pappa så lika bra att ta tag i de idag!

Ikväll kommer tjejerna hit och kollar på camp rock 2<3<3<3 Sen äre bara tagga inför imorn, känns inte som jag är kapabel till att supa men ger de ett försök ändå..

Var på af igår och ska få pengar i oktober;D ända till december nästa år. 3 tusen i månaden är iaf bättre än 0=) Sen skrev jag in mig på utbildningen med så bara hålla tummarna att de inte är alldeles för lång kö=)

uppdaterar mer sen om jag orkar

see you lele

Kommentarer
Postat av: Geirvanessa

good job please keep on the good work

2011-12-13 @ 11:32:34
URL: http://geirvanessa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0