Flapjack

Orka att jag gillar flapjack, någon som kollar på de ? haha är på cartoonnetwork just nu, kapten knoge lixom! Samt att chowder äger radarada! Mohaha dock samma avsnitt med flapjack som är varje gång jag kommer hem, råttan med pesten,..

Aja efter peewee la jag mig i sängen med baby, dumt val, sov i 2 timmar och nu är jag pigg och själv, vi stressade till gymmet och sen duschade jag och drog till louise på tjejkväll. Stack till systemet fem i 6, fem minuter till godo men vi hann. Drack lite sen bada vi jacuzzi massor och sen en film som avslut.

Kom hem och baby ringde och sa att vi fått sf-kanalen. Lycka... de betyder bert, familjehemligaheter, mio min mio mm! Underbart! Dock funkar inte on demand boxen förns v.37 eftersom fagersta inte skaffat de än eller nå..

Men men ska nörda sen kolla flapjack sen äta lite pytt.

See you lele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0