Familjemiddag

Igår var de dax för familjemiddag hemma hos johannes föräldrar.

Började med att vi åkte till systemet och handlade dricka sen drog vi till ica och handlade lite till mama och papa så dom hade något och äta när dom kom hem(dom har vart i turkiet) sen stack vi till smycka och jag lämnade in mina laila bagge smycken. Skulle få ett nytt läderarmband, för fjärde gången, sen ringen men jag vill inte ha samma så ska nog byta!

Sen hem och städa och fixa sig. Så snygga var vi:

 

Sen drog vi till hannes föräldrar och åt grillat och drack gott:) Sen stack vi hem en vända och drack lite mer. Johannes föräldrar hämtade oss sen vi halv 12 så drog vi till västanfors på höstfesten. Vi skulle betala in oss och de kostade 100 per person sen ger johannes fram en femhundring medan jag står och stämplar på oss och då fick vi 400 tillbaka för att han trodde att johannes betalade för sig själv och då sa vi okej och sprang in haha. Sen köpte vi korv och fick en tia tillbaka för den var missbildad. Haha 110 spänn sparde vi iaf haha. Aja sen började dom spela men jag frös ihjäl. De var ju utomhus och igår natt var de ca 3 grader. Sen blev de kallare eftersom de nästan var fros på bilen när vi skulle åka hem.

Kommer hem och tappar upp ett bad och dricker varmchoklad, Mysssss!. Typ såhär såg de ut igår, bilden är dock tagen för någon vecka sen men ändå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0