deppinlägg

Senaste tiden har väl inte vart att leka med, börjar tro att jag är psykiskt sjuk eller deprimerad eller nå. Fattar inte vad som är fel, eller jo de finns sina orsaker, men ska jag lida såhär mycket bara för de? jag känner mig ful äcklig och tjock, ansiktet känns missbildat och håret fult och äckligt.. Tjock känner jag mig iaf för jag blivit de!!!!!!  Usch men på måndag kör ja igång en mini diet och massa träning och ska köra på de tills vi åker utomlands! Kan fan inte gå runt såhär. Fast jag har säkert inte blivit jättetjock men eftersom jag styrketränar så får jag muskler som gör att de inte alls känns kul att ställa sig på vågen=(

Så nu tänker jag köra lite lite muskelträning sen massa promenader pilates och yoga. Synd att de är så jävla tråkigt bara.

Och ja någon som har nå tips på hur jag kan känna mig som en människa igen??

Jag saknar syster så mycket så de gör ont, skulle verkligen behöva henne här hos mig nu, men icke. Sitta ensam i lägenheten fungerar ju inte så bra heller då jag tänker alldeles förmycket.. Behöver en hobby!!!

Aja dedär var väl mitt klago inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0