Söndag

Igår var de halloween fest hos louie, väldigt roligt! Sen drog vi vidare till gm och kul där. Sen kom ferkizz och vi drog hem men först ali kebab!

Jag var samma som förra året, en sjuksyrra, i svart lack, blev inte lite varmt heller.

Aja idag ska jag bara ta de lugnt och chilla i soffan. Imorn är de möte på arbetsförmedlingen sen ska jag mysa med baby, vi har 2½ år och ska mysa extra mycket för sen på tisdag åker jag ner till syster i ängelholm. Ska bli spännande att åka 54 mil själv men de går nog bra hoppas jag. Där ska vi chilla, dra till malmö och shoppa, sy in löshår och greja. Blir nog jätte kul för jag har saknat min syster så:(

Bilder från igår kommer väl när louie har laddat upp de hehe.

Nu ska jag fortsätta löka i soffan och tycka synd om min rygg som kliar men som jag inte får klia på (nygaddad)
SEE YOU LELE

Kommentarer
Postat av: Tomfatima

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-02-10 @ 11:45:32
URL: http://tomfatima.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0