Sick

Sjukare än sjukast, har nog aldrig vart såhär förkyld i mitt liv:( Snoret rinner rinner och rinner, sen blir de inte bättre av nässprej, eller jo kanske i 2 min sen rinner de. Halsen har däremot klarat sig rätt bra men är hes och vågar inte hosta så är jätte jobbigt när hostan kommer för då gör de ont. Och de sjukaste är att jag inte har något smaksinne kvar:(

Kämpade mig till affären för var så grymt sugen på cola och isglass, handlade de plus choklad. Kommer hem och häller upp colan, skiter i att den är varm, och vafan händer? Jag känner inte ens cola smaken:( Vilken besvikelse:'( Kände knappt av piggelinen eller chokladen och framför allt inte ciggaretterna som jag behöver just nu när jag är så deppig.

Men ska fortsätta min ensama kväll med film och sova vi 9 någongång, orkar inte vara själv och vaken.

See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0