Pust!

Jag och hjärtat städade hela lägenheten, jag bytte åt hanmstrarna sen bytte vi påslakan och lakan och örngott. Efter de tvättade jag också och hängde upp tvätten. Och har också hunnit packa lite smått, om ca 72 timmar landar vi i Sharm el sheikh:) spännande!

Och blev ännu mer besviken på hm när jag skulle beställa min mössa, då stod de att efter utnyttjande av rabatterbjudande så måste man handla för minst 190 kronor, men jag har inte utnyttjat nå jävla rabatterbjudande!! Så funderar stark på att beställa massa onödigt skit och skicka tillbaka de, de borde väl funka? Någon som vet?


Insåg sedan att jag ville ha denna! Så jag beslöt mig för att lägga ett bud på 90 kronor, så visar sig imorn om jag vunnit;D Wooho! Jag ska bli kung på makeup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0