Onsdag

Vilket betyder att de snart är lördag<3

Aja idag ska jag nog ut och gå med bästis och tyson en vända. Efter de ska jag äta lunch sen far jag och bästis till frisören och troligtvis pickaboo och handlar nuuska. Efter de tar mami och jag en tur till apoteket och fixar sunwic och solsalva. Efter de ska jag hem och skicka iväg johannes till semla(?) där han ska hjälpa far sin ta upp båten. Och utöver detta lär jag se oth avsnittet som kom ut nyss, ringa banken och höra ang visa kort utomlands. Måste också packa, duscha håret och kroppen, JAG STINKER. Sen beställa linserna, vill ha 4 par, ooops!

Aja ska in och bajsa och duscha nu

See you lele!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Händer idag? :)

2010-10-06 @ 10:30:50
URL: http://lindamarieeriksson.blogg.se/
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Vad har du för dig då? :)

2010-10-06 @ 10:39:13
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0