Nervös

Börjar bli riktigt nervös inför lördag, vi åker halv 2 hemmifrån:) Är rätt rädd över hur magen ska må när vi flyger men håller tummarna på att de kommer gå bra=)

Idag slöade jag hemma och gjorde inte så mycket. Fixade grejs till min handläggare men inte så mycket mer än de.

Sen skulle jag och adina handla på stan, men nej ist satte hon på ögonbindel och körde iväg med mig, var jätte rädd haha. Visade sig att tjejerna var där och berättade hur bra dom skulle ha d i sverige hehe. Sen tog vi en vända till valonen och fikade. Dom bjöd;) Vilken lyx, och vilka kanon vänner jag har. Kommer sakna dom så grymt mycket=(

Sen handlade vi iaf och jag fick hem handesinfektion, disktrasor, deo, schampoo, deo till hannes, en jordgubbcider<3 och tamponger;P

Hem och mös med baby sen drog vi till mamma där hon hade fixat en kjol till mig och tvättat min tröja sen åkte vi till hannes föräldrar och hämtade resväska!:D

Så nu ska jag väl fixa lite läsa lite och slöa för imorn ska jag säga hejdå till bästavän som drar till london:(

Jag och söta ida i somras:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0