Mobilsmyckning och kort hår

Ja jag har bestämt mig för att handla massa pärlor och skit till min mobil och pimpa den lite! Den är så ful och tråkig.

Och imorn ska jag nog beställa klipptid;D Ska klippa av håret igen, hade besluts ångest men måste för mitt hår mår sämst! de känns dock hemskt att klippa av en decimeter igen.. När de nu vuxit ut på mindre än ett år. Men vad gör man inte? Ska bli blond till sommaren så bara kämpa på. Saknar jag håret så är ju löshåret lösningen på allt:)


http://www.ratemypoo.com/pictures/000000003/109673/

Mmsade bilden till bästa vän och hon trodde d va mitt bajs för jag skrev att ja bajsa sen mmsa jag bilden, mohaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0