Linser

Idag har jag städat och myst med baby, tvättat också. roligt? nej, men sånt som måste göras! Efter de drog älskling till jobbet och jag åt lite taco rester! Sen lökade jag, skulle somsagt vara en soffliggar dag idag men som vanligt blir den inställd. Drog till alexandra och hängde där med pernilla och elias, sen GICK vi till stan, halloween natta, sög men alex köpte örhängen sen drog vi hem. Myste massa med elias!

Drog sen hem till louie och planera lite inför imorn då vi ska till örebro! Fira linnea. Ska bli skoj!!

Nu är jag hemma, mitt ben mår kasst, känns som växtverk. Riktigt jobbigt. Kollar också på hannah montana! vågar inte kolla på criminal minds själv:(

Till saken så kom mina linser igår. Dom var riktigt riktigt riktigt snygga, ni får väl se bild sen eftersom de troligtvis kommer några partybilder i helgen eftersom louie är kåt!

Och på lördag ska vi hem till louie, kommer bli skit kul! Halloween party, men ja är tråkig och kör samma klädsel som förra året..

Här kommer en bild från när vi var i egypten på cleo land!

jag älskar dig johannes olof-thomas calander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0