Kväller

Beställde nyss linserna, hoppas dom är grymt vackra och att vi slipper tullavgiften!!

idag har jag hunnit umgås med bästis, vi gick ut med tyson. Sen drog vi hem till mig och glodde tills klockan blev 13.50 då var de dax att bege sig till frisören. Blev av med MYCKET hår, men ångrar mig inte för vill ha friskt hår. Har aldrig någonsin brytt mig om de förut men nu är de viktigt då jag måste ha ett bra hår för att kunna bli vithårig igen.

Efter de hämtade vi mama och vi drog till apoteket och köpte solskyddsfaktor 15+50. Haha jo kör femtio på mina mästerverk. Sen köpte jag också sunwic:)

Efter de släppte vi av henne och drog och köpte thai mat till oss och johannes. Satt fint i magen men nu är man ju proppmätt! Sen drog johannes och hjälpte sin far och sen drog min bästis hem.

Jag satt framför simpsons. Och kom nyss på tanken att vi måste städa. Så snart äre väl dax att ta tag i röran för att sedan få lägga sig i soffan och glo på oth!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0