HISS/DISS

Kör en igen, varför inte?!


* Vänskap. Riktig vänskap kan man aldrig få nog av. De är de bästa av allt! Tur att jag har underbara vänner som förgyller mina dagar!



* Sjukdommar. Usch hemskt och jobbigt. Vilket gör att allting suger!! Usch och fy på virus!!


* H&Ms webbshop. Dom har ingen koll på någonting. Iaf inte dom som jobbar med att paketera. Väldigt irriterande och dom får ett stort minus, kommer nog inte beställa något därifrån igen om de inte är ett MÅSTE!

* Att inte komma överrens, en fet diss! Och då blir man arg och då kommer alla elakheter ut ur käften. De är jobbigt speciellt för mig som är så envis och MÅSTE ha rätt. Har jag fel så gör jag så de verkar som jag har rätt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0