Heldag i Västerås

Hemsk natt igår, somnade väl typ 12 sen vaknade jag 03.52 och var vaken till ca 6? (sist jag kollade på klockan var den 05.44) Sen sov jag och klockan 7 ringde klockan, snooza en timme för de tyckte jag jag hade rätt till. Sen var de bara på med kläderna och fixa för att dra till coachen. Var där 9 och fick gå 9.26 de var sista mötet..skönt=)

Efter de hem och fixa sen drog jag louise och hannes till västerås en vända. Hittade lite smått och gott!

Kass bild men aja. Ett par rosa mjukisbyxor, grymt sköna från cubus 149:-, en magtröja från bikbok 149:-(?) och en tröja till hannes från new yorker 139:-

 

Badtofflor som han ska ha i egypten (intersport, som äntligen hade tofflor i strl 48) 200:-, nytt piercing smycke till snoken(ligger på toffflan, minns ej vad affären hette) 75:-, Örhänge(glitter) 39,9:- och träningsstrumpor(intersport) 70:- till hannes

 

Snorkel som vi kan ha när vi ska till ras mohammes(nationalpark) köpt på intersport 220:-, och bikinitrosor från new yorker 15:-!!!

Sen två hårband från new yorker 15:- och kallsipper till hannes från new yorker 35:-

 

Så där fick ni se! Inte så bra bilder men är ju somsagt inte en fotoblogg;)

 

Tänkte passa på att gnälla att jag nu blivit sjuk och de är grymt jobbigt, snoret rinner och så tror jag att jag har halsbränna, har aldrig haft de så vet inte om de är de:)

 

Nu ska jag dö i soffan see you lele!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0