Allt detta och jag blir lycklig;)


* Gå ner i vikt! Eller iaf se slank ut:)

* Handla pälsmössa! Oh ja helt kär man ser ju så söt ut. Jag ska köpa en svart fejk!! (beställas idag om jag får för hjärtat;))


* Köpa bikinin, som btw är från Iron Fist!

* Köpa linser! ÅÅ helt förälskad i linser så är väl dax att importera ett par egna!! Med styrka såklart! (beställa snart bara jag får för baby han ska ju trots allt också få ett par)


* Köpa en underbar vinter jacka!

* Få snyggt hår

* Fixa mina älskade vinterskor


* Köpa en snygg bustier

* Skaffa snygga t-shirtar

* Sy om min misfits tröja till en kjol

* Köpa min älskade Ed Hardy parfym som förhoppningsvis finns i egypten

Listan fylls nog på;) Frågan är bara vart jag ska få alla pengar ifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0