Tio saker du inte visste om mig!

1. Jag har måsten, jag måste göra allt på samma sätt, dricka lika många klunkar, sätta på ringarna i rätt ordning osv osv. Gör jag inte detta får jag ont i magen.

2. Jag sätter oftast upp en lista varje dag på saker jag ska göra, så kan jag checka av allt.

3. Jag tar åt mig väldigt lätt och blir lätt sårad, dock visar jag inte de utan låssas att jag inte bryr mig.

4. Jag är aldrig nöjd med mitt hår och kan aldrig bestämma mig vilken färg de ska ha. Därför har jag inte färgat mitt hår på jätte länge, när jag kollar på mitt hår när de var svart vill jag ha de när jag kollar på bilder med blondt vill jag ha de osv osv. Dock har jag svart nu och vill inte ha de. Haha

5. Jag har vart bortskämd när jag var liten, kanske är lite nu med. Men ingenting som jag inte vet om. Jag kan ta hand om mig själv, kan städa, diska, tvätta, betala räkningar osv. Men får fortfarande pengar av mina föräldrar då jag inte har jobb och om man vill kalla de bortskämd kan man göra de. Inget jag lider av för som mamma sa: de är inte ditt fel att du inte fått jobb, du har bara otur.

6. Jag är i en kass period i livet just nu.

7. Jag gillar att hålla på med sporter, dock är jag för lat för de.

8. Jag är en icke-rökare

9. Jag skämmer jämt it mig när jag dricker.

10. Jag ska skaffa ett jobb och jobba ihjäl mig så jag sedan kan flytta till värmen.

Gör likadant du med!

Blond Josefin

See you lele!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0