Snö

Första snön är här, iaf om jag bevittnat. De är typ snöstorm ute vilket känns väldigt hemsk. Men jag och johannes gick ändå ut på balkongen och pussades till den första snön;)

Igår gick allt bra, skagenmackorna uppskattades och allt mys. Hade en underbar kväll med hjärtat. Vi glodde på TV sen somnade vi, vaknade sedan vi 3-4 och gick till sovrummet där vi låg och prata om allt möjligt<3. Efter de somna vi och sen ringde klockan vid 10. Ringde arbförm. ingen framgång dock, men blev inget möte men jag gnäller inte, utan får ju vara hemma och njuta för magen har inte direkt fungerat bra idag. Aja vi 11 lagade jag mat till baby, eller ah stoppade in en pizza i ugnen. Sen mosa i han den sen kallade gymmet. Gick bra och var knappt nå folk, dock krampade magen men stod ut. Sen blev de hem i duschen och kramas och för 35 min sen åkte han till jobbet.

Nu sitter jag och har ätit två små skagen mackor och ska väl ta den sista också sen bara njuta av bra TV tills magen blir bättre för då ska jag nog träffa adina en sväng och pernilla och alex också..

Aja nu ska jag hämta min macka och kura ner i soffan och kanske kolla på ett gg avsnitt!

See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0