Snart helg!

Haha skyndade mig in på bloggen för att skriva nå viktigt men icke har helt glömt bort vad de var haha!

Idag betalade jag lite räkningar, tidigt jag vet! men har massa pengar över samt så har vi betalt dubbla hyror så månaden som kommer lever vi i lyx. Johannes har redan beställt ett trubadur sett för 13000:- men de kan vi betala utan problem:) Och han förtjänar att unna sig något som han verkligen gillar, dock svider de att säga 13000:- haha. Jag fick iaf mina pengar idag från f-kassan. 2160 spänn, helt okej då jag hade 8 dagars frånvaro. Blev då att dra till stan och handla presentkort på 500:- till pappa i julkapp och snart kommer de faktura för johannes present, sen ska jag ju fixa till syster också sen är typ allt klart. Hjälpa baby med presenter till hans föräldrar sen lite mer till mina. Så snart eller om 3 veckor lite mindre från jag pengar igen, vilket betyder att jag ska ha betalt alla presenter så jag kan sätta in alla dom pengarna på mitt bilkonto som dammar lite. eller ah saknas väl 7000:- haha! Men lugnt för baby är skyldig mig 3500:-

Idag har jag alltså vart på möte, sen åt jag pytt, sen drog jag till sängen och myste med baby och sov i 2 timmar. Han drog till volvo och jag drog till stan med mami o papi. Sen hem och mysa och äta pytt igen. Sry men är i min pytt period just nu. all annan mat äcklar mig! Haha

Nu ska jag glo på tv och slöa och läsa lite i boken för imorn blir de party!!!!!!!!!!!!!!!!! I need it because im fucking rastlös!!!!!!

See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0