Shoppingsugen

Usch vad jag är shoppingsugen! Men svårt att shoppa till sig själv när alla julklappar inte är färdigköpta. Har lite kvar till syster och sen lite små grejer till johannes. Måste börja spana och lösa! Sen lite småsaker till mama och papa men de handlar bara om typ hundra spänn.

Hoppas mitt shoppingsug lägger sig när jag väl fått skorna, antingen de eller så blir de värre!

Men snart kommer alla julklappar ner i postlådan eller så hamnar dom på posten, sen kan ja slå in dom och åååå vad jag längtar till julen. Men också till hannes födelsedag! Hoppas han blir glad:) De känns verkligen som jag hittat bra presenter till alla iår! Underbart

Ska väl försöka styra upp lite skit nu och spana på vad som saknas! Hoppas pengarna räcker till för snart får jag mer pengar och dom vill ja ska hamna på mitt bilkonto, allting!

See you lele!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0