Min helg

Börjar med att berätta om fredagen, hade somsagt nördparty. Väldigt lyckat. Var ett gäng här sen blev vi fler och fler. Sen drog jag, joseph, louise och emma till järnvägskrogen. Efter de drog vi till IP och köpte med oss kebab att ta med hem! nomnom. Aja här kommer i vilket fall en bild på bästa vän eftersom ni såg hur jag såg ut.

Dagen efter mådde man som man förtjänade och jag och johannes och ramen lökade hemma. Sen stack ramen och efter ett tag sa pernilla att hon skulle hämta oss så skulle vi till hennes karl. Visst gjorde vi de eftersom vi var lite sugna på att dra ut på bruks och andré bjöd på öl eftersom johannes inte hade några. Sedan var vi där, var jätte skoj och johannes höll elias(min kompis barn) och jag har inte sett nå sötare haha. Sen körde pernilla oss till bruks. Fortfarande samma människa som ska förstöra men orkar inte bry mig. Så på bruks spelade iaf Black rose men inget ja typ kollade på utan drack mina jordgubbsdrinkar och hade skoj. Dregen var även DJ så bjuder på en bild på han och mig!!!

 

See you lele!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0