Mätt på 279 kalorier!

Jag är rätt stolt, idag gjorde jag en måltid som innehöll ungefär 279 kalorier, vilket är bra! Jag blev mätt som fan på de också. Det var alaskan pollock två fyrkantiga bitar, sån där fisk utan "yta".
Två sånna bitar helt enkelt, underbart god fisk, de är alltså typ fejk torsk, men lite lime på denna och salt så blir de kanon! Till de stekte jag räkor, tre stora och massa små, sen stekte jag också majs. Okej nu kanske ni tycker att jag äter jätte konstig mat men de var gott och jag blev mätt. Bra nu när man inte har direkt någon matlust efter allt...

Kom iaf hem från gymmet för ett tag sen, drog dit vi 10 och så va de massa folk=/ men dom försvann, och då vet jag att elva är en bra tid att dra dit. Aja idag var de iaf träning av biceps och rygg sen så löpte jag lite och cyklade. Så nu ska jag hänga tvätt sen in i duschen sen slå in paket, efter de dö i soffan och ruttna bort.

See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0