Kass uppdatering i know.

Ja sry sry sry men i tisdags åkte jag 52 mil ner till syster(strövelstorp, utanför ängelholm) för att spendera nästan en vecka med henne.

Kom dit tisdag vi halv 3 tiden, packade upp och så sedan drog vi och handla mat, blev sammanlagt 4 mataffärer vi besökte haha. Men vi glömde något på den första så drog till andra, sen när vi åkte hem ville vi ha korv med bröd, in på mataffär tre(matöppet, strövelstorp mataffär), där fanns de inte haha. Så vi fick åka tillbaka till en stor mataffär igen, då talar ja om ica maxi. Usch. Men kom iaf hem och lagade mat sen vi halv 9 somnade jag.

Onsdag så drog vi till öb och kikade runt, hämtade sedan ut systers löshår och vi färga och trixa och sydde in löshår på henne. Somnade strax efter 9 haha

Torsdag, blev en heldag i malmö där vi kollade i affärer och chillade. Väldigt skoj! Kom hem slöa och somnade innan 10 haha.

Fredag. Vi drog till väla(shoppingcentrum typ) gick i affärer och kikade, sen färgade vi systers hår igen, sen duscha och fixa så var de bara korka upp. Tog bussen till ängelholm, skulle till top spin och spela, jag spydde utanför haha. Vet dock inte varför tror de va pga kolsyran eller nå eftersom jag bara druckit typ 7 cider. Sen där inne spela vi airhockey, jag vann över alla. Sen biljard. Skulle sedan till saloon, hann spy igen haha, vitt skum. Sen drog vi till morris sen kalla taxin hem.

Lördag, hemma kväll. Gjorde kött och potatisklyfor, nomnom. Sen hade vi slut på läst så drog till matöppet, de var stängt haha men som tur hade lottas öppet;D

Söndag, meningen att vi inte skulle göra ett piss så jag hoppade in i bilen och körde mina 52 mil hem, överraskade baby, han blev glad:)

Aja bilder och shit kommer inte eftersom vi inte tog några haha! Men bjuder på en bild på mig och min syster<3

Jag älskar dig världens bästa syster, jag är ingenting utan dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0