Julkänsla

Haha tro de eller ej men min julkänsla har kommit. Undra om de var för solen sken så fint eller för att jag fixat massa julklappar? Antar att de har med julklapparna att göra, älskar att göra andra glada! Speciellt när man hittar den perfekta gåvan, som jag gjort till hjärtat. Längtar tills han fyller år med, hoppas han blir glad<3

Aja snart får man faktiskt börja julpynta, första advent brukar jag göra de, och de är väl typ den 28 november?=) och två dagar efter de fyller baby år!!

ÅÅ lite glada känslor iaf. Så lika bra att dra sig till sovrummet och hämta täcke, böne, böna och gundalf så man får lite sömn, imorn äre fullast vinner!!!!

Bjuder på en sliten bild jag tog för 29 sek sen!



See you lele!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-11-12 @ 00:12:45
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0