Hemska snö

Usch jag hatar snö, jag ser inget vackert i de. De är kallt jobbigt och blött. Usch snacka om att de drar ner humöret till botten!

aja idag har jag iaf gymmat, myst med hjärtat, träffat adina pernilla och alex en snabbis dock dog magen så fick åka panikslagen hem. Där kollade jag på eva och adam-fyra födelsedagar och ett fiasko(?) Aja länge sen jag såg den, dock kunde jag allt utantill iaf! Sen har ja bara kollat på biggest loser, arga snickare, greys och baby stack till jobbet så är själv nu..

Sitter med min kvällsångest, vill inte på möte imorn. En stor grupp sen ska man typ presentera sig inför alla i gruppen som om man vore hos en arbetsgivare. JAG ORKAR INTE=( ska fan be arbetsförmedlingen att dra åt helvete för inte fan hjälper dom mig...

See you lele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0