Egypt '10

Här kommer bilder från egypten. Bättre sent än aldrig;)

Här åkte vi en ruschekana, den var typ i 90 grader och på bilden fylls min rumpa med vatten så de var bara att kuta till toaletten efter, bild på kanan kommer längre ner.

Utsikten från våran terass

Baby, första dagen

Chill på stranden!

Samma här

Sol i ögonen

Magväska

Baby kollar menyn

The fucker

The thinker

Stora bekymmer, not!

Kärlek<3

Stranden

Kramas på stranden

Skönt i poolen!

Myspys

Härmapa

Skaldjurs pasta in my <3

Hannes gilla de med:)

Tog oss ut på en snorkling tur:)

Såg oves andra hem

Cooling.....

Hittade donken;D Happy meal för endast 16 kronor, jag var i himmelriket

Vraket igen

Sen drog vi på beach party där ALLT var gratis, här är våra välkommsdrinkar

Skulle bestiga ett berg

Johannes var taggad

Trött efter 33(?) trappsteg haha

Äntligen på toppen!

 

Utsikten, vårt hotell

Leka pyramid snubbe

Johannes lyckades dock snäppet bättre

ÅÅÅ skaldjur<3

Ny fejk ed hardy keps för 20 kronor och en mupp fanta i melon smak!

Efter massa letande hittade vi äntligen cider, 10% klappkanon!

Påväg till hardrock café

The Pee Wee dance haha

Var på cleo park

Där är kanan jag prata om:O tänk att vi var aslångt ifrån den när vi fota

Poool på beach sidan

Johannes chillar

Berg

Beach sidan

Same

Mys i morgonrock och sköna badtofflor efter en hel dag av badande

Åkte någon cool undervattens båt, nu sitter vi på båten innan vi ska bege oss ner under vattenytan

Kärlek

Och här är en bild från under vattnet

Och som ni ser hade vi en kanon semester och jag önskar verkligen att jag får återvända snart igen<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0