Dag 9 - Min tro.

Jag tror helt klart på att de är någon/något som styr över oss. Jag tror allt sker av en anledning och någon lär ju se till att de sker också? Jag kollade på signs med Mel Gibson för ett tag sedan. Som faktiskt handlade om att allt sker av en orsak. Och jag har själv råkat ut för de. Inte lika brutalt som i filmen då, men små saker, som är viktiga för mig.

Vi har en gång när jag var i skolan och av någon anledning fick vi sluta tidigare, jag kommer hem och då dör magen ut totalt, och tackvare att vi fick sluta tidigare slapp jag lida i skolan. Och detta har itne bara hänt en gång. Samma när man planerat att man ska till västerås men av någon konstig anledning så åker man inte för en bil e paj osv osv. Och slapp då ha ont i västerås.

De som betytt mest för mig var när jag hade vart utomlands, kom hem sen skulle vi iväg på fest. Jag hade inte pratat med Johannes på flera månader, men denna gång kom han hem till mig och han skulle egentligen skata men av någon konstig anledning festade han ist. Hade han aldrig kommit hem till mig eller börjat festa så hade de aldrig blivit han och jag. För de var den kvällen allt började.

Jag och mami då när vi var utomlands.

 

Jag tror helt klart att någon styr över mig, allt händer av en orsak och mitt liv är redan planerat för de går inte att ändra ödet. Men det är ju bara vad jag tror.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0