Dag 7 - Min bästa vän.

Jag har många bästa vänner. Min syster min karl och mina tjejer. Men nu ska de ju trotsallt handla om en.

Hon heter Pernilla Vikström och är född 26 Maj 1991. Hon och jag började på samma "dagis" eller vad man nu kallar de, när man var typ 1? Vi gick ihop där och i skolan osv osv. Vi har upplevt otroligt mycket ihop och hon är verkligen en fin vän. Jag kan prata med henne och jag litar verkligen på henne. Hon är en blyg tjej i början men har man träffat henne några gånger så träffar man en underbar person. Hon är snäll och tokig.

Här är alltså en bild på henne och mig. Utan Pernilla, ingen Josefin.


Kommentarer
Postat av: Din bästa vän

Du är min bästaste vän josefin och jag älskar dig massor!<3<3<3<3

2010-12-01 @ 03:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0