Dag 6 - Min dag

Dagen började med att klockan ringde 07.00. Jag snoozade till 08.20 sedan gick jag upp. Satte mig vid datorn en stund sedan hoppade jag in i duschen. Fixade iordning mig och gick ut till bilen vi 09.30, trodde att de inte skulle vara någon is eftersom ingen annan bil på parkeringen hade de, men min bil var snöig och ett jättetjockt lager med is. Inte roligt att borsta och skrapa, speciellt inte när man inte har vantar på sig. När jag var klar hoppade jag in i bilen och hämtade adina som skulle följa med till frisören, hade tid 09.45. Adina stack efter en stund och jag var klar 12.38. Här är resultatet, haha! Jag har alltså vart svart, men är på god väg att få bli blond igen!


Hit vill jag komma:

Jag till vänster alltså (år 2006). Så blir nog många frisör besök innan jag kommer dit

Kom hem och åt pyttipanna och ska strax dra till gymmet. Men först ringa ett viktigt samtal.

Efter gymmet ska jag bara hem och löka, möjligtvis dra till alexandra om orken finns. Men är helt slut pga att jag gick upp så tidigt och sov så dåligt inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0