Dag 5 - Vad är kärlek.

Idag ska jag skriva om vad kärlek är.

Lite svårt men jag tycker att de finns kärlek av många olika slag, man har kärlek till sina vänner, kärlek till sin familj och kärlek till sin pojk/flickvän. De är nog inte så många som tänker så, speciellt inte när man hör ordet kärlek. För då tänker jag helt klart på sin partner.

Men kärlek är nog helt klart de bästa som finns. Om man delar med sig av mycket kärlek så får man mycket kärlek tillbaka. Så enkelt är de. Och ibland önskar man att alla kunde visa kärlek för då skulle aldrig bråk skapas.

Men detta är bara mitt tycke på kärlek och finns väl inte så mycket mer att säga. Kom ihåg att visa mycket kärlek för då får ni förhoppningsvis tillbaka lika mycket, om inte mer!

See you lele!

Bjuder på en vacker bild av vänskaps kärlek;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0