Dag 2 - Min första kärlek

Oj svårt dehär då jag undrar vad som räknas som en första kärlek. Så tar väl allihopa!

När jag började på dagis var jag "kär" i en kille som hette Fredrik. Vi pussades jämt när vi skulle gå hem från dagis och när vi kom dit. Och de är väl de enda jag minns.

När jag började skolan sen var min kärlek Niklas. Vi var ihop i 5 år hehe. Han tyckte jag om haha.

Efter de var de massa små förälskelser. Men blev då kär i Alexander och de var nog min första kärlek. Han och jag spenderade 1½ år ihop och han var den första killen jag kunde säga att jag älskade. Jag ångrar absolut inte att han och jag blev tillsammans, fick lära mig så mycket och vi delade något vackert, men tillslut dog de ut men vi har fortfarande lite kontakt vilket känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0