Dag 11 - Mina syskon

Ska berätta om mina syskon. Jag har två halvsyskon och en hel!

Börjar berätta om min halvsyster.

Hon är min pappas barn. Heter Anne och är rätt gammal över 30 i vilket fall. Hon har två barn. När jag var liten så hade jag ingen aning om att hon var min syster, jag träffade henne iaf typ varannat år eftersom hon bor i Finland. Har inte så mycket att berätta om henne eftersom jag inte känner henne nå bra, tyvärr.

Min halvbror, också på pappas sida. Heter Jani och är också över 30 han närmar sig nog snart 40. Han har massa barn och de är genom han jag blev faster när jag var 3. Han har flyttat till Sverige för ett år sen typ. Så nu är vi ca 15 "Alaranta" i Sverige. Vet inte heller så mycket om han, har träffat han men aldrig förstått att han är min bror.

Min syster heter Nina. Hon är en av mina bästa vänner. Hon bor 52 mil ifrån mig och jag tycker de är så grymt tråkigt. Jag är van vid att ha henne vid mig så de är jätte svårt när hon bor så långt ifrån mig. Hon flyttade dit för ca 2 år sen. Alltså hon bor i Strövelstorp lite utanför Ängelholm. Hon är min soulmate och vi är lika som bär tycker jag, alltså inte utseendemässigt. Fast de tycker alla andra. Hon är det bästa jag har och jag är så otroligt lycklig för att jag har henne som syster!

Sry för samma bild, en gång till. Men eftersom jag inte får min externa hårddisk att fungera så orkar jag inte kopiera alla bilder från bilddagboken o facebook;P

 

See you lele!


Kommentarer
Postat av: Lucke

2010-11-28 @ 09:31:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Lucke

God morgon. Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-28 @ 09:31:54
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0